Prestige Top Dressage

Centaur

Trådstartare
Provsatt en sån i dag. :love: En sån vill jag gärna ha.... Men så var det hästen då... Är det någon som har koll på om Prestiges dressyrsadlar är lika svängda som hoppsadlarna? Hade problem med att dom glappade bak vid lättridning. Men denna sadeln såg ut att vara byggd på ett helt annat sätt än hoppsadlarna, större bossor och mer uppbyggd i allmänhet.

Finns det nåt hopp att den skulle kunne passa min ganska rakryggade hästen?? :confused:

Då har du inte suttit i Venusen :angel:
Gillade du Toppen kommer du inte kunna leva utan Venusen :cool:
Det måste ju finnas motsvarande dressyrsadlar...

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 359
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 562
Senast: sorbifolia
·
Utrustning Jag måste tydligen ge mig på det här med att leta sadel till nya hästen. Det var många år sedan jag var tvungen att leta sadel och har...
Svar
4
· Visningar
2 072
Senast: Maoam
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 683
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka