Prestige Top Dressage - synpunkter?

Sv: Prestige Top Dressage - synpunkter?

Har testat några Globussadlar för några år sedan och ingen av dom var sned. Man måste ju vara uppmärksam oavsett vilket märke det är, speciellt när man handlar begagnat.

Ska testa kompisens sadel, en Karl Niedersuss, för den passar inte hennes nya häst. Bossorna är alldeles för breda för hennes pålle i dagsläget och dom "hänger" i luften utanför ryggen. Om jag har tur så passar den min och min reflex kanske kan passa hennes häst och då gör vi ett byte :idea:. Men jag har inga förhoppningar....

Liknande trådar

Dressyr Alla sadlar på min stora glider bak. Förra ägaren hade samma problem och han har alltid gått med en förbygel för att hålla sadlarna...
2
Svar
35
· Visningar
7 993
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Börjar äntligen se ljuset i slutet av sadeldjungeln, men blir lite tveksam när jag läser om prestiges bomvidder. Har en korsning...
Svar
12
· Visningar
11 226
Senast: MM
·
Utrustning Letar efter en dressyrsadel till min ponny som är korsning arab/fjording. Araber är ju inte precis kända för sitt goda sadelläge så jag...
Svar
3
· Visningar
2 659
Senast: Aleel
·
Utrustning Hej! Har letat sadel ett tag nu till min ponny, men tyvärr utan framgång. Haft problem med en skum hälta hela hösten (som visade sig...
2
Svar
31
· Visningar
5 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka