Prestige storlekar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Diamons
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 987
D

Diamons

Provade en prestige sadel på hästen idag men det stod två storlekar under kåpan, överst stod det 32 och under 33. Vilken är det? Fattade inte. Sen undrade jag vad är är för garanti på dom? :confused: Vore kul med lite kommentar om prestige också!

Sv: Prestige storlekar?

Bommen kanske är vidgad? Prestige har ju omvärmningsbara bommar i sina sadlar. I så fall är det en 32 som blivit vidgad till en 33.

Sv: Prestige storlekar?

Ja, den har blivit vidgad. Det som står högst upp är ursprungsstorleken, sedan skriver dom nedåt så att säga när som värmer om den, så det är den nedersta siffran gällande bomvidden som man får kolla på.
Har för mig att det är livstids garanti på bommen, men för att den ska gälla så får bommen bara värmas om av den återförsäljare/förmedlare som tar in Prestige, hör med någon affär som säljer Prestige om vilka det är, jag kommer inte ihåg.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
220
Senast: Fibusen
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 631
Senast: 13579vas
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka