Prestige sadlarna

Niela

Trådstartare
Ja någon som har några av dessa sadlar??

Prestige Academy
Prestige Modena
Prestige LC
Prestige venus K new

Gärna bilder med och utan ryttare när sadeln ligger på hästen

Vilka ryggar passar respektive sadel måtro?
Ja besrätta lite om dessa vad ni tycker om dom. sköna i sitsen osv=)

Sv: Prestige sadlarna

Jag har en modena (tyvärr inga bilder...) sedan ett år tillbaka. Den är underbar:)

Har fått en mycket bättre sits sedan den införskaffades:) Min häst har en hyffsat rak rygg och lite manke.

Hade inga större förväntningar när utprovaren la på en prestige då jag tidigare ridit i hoppos dressage (heter den va?) utan att vara så imponerad. Men är så nöd:)

Sv: Prestige sadlarna

Jag har en modena (tyvärr inga bilder...) sedan ett år tillbaka. Den är underbar:)

Har fått en mycket bättre sits sedan den införskaffades:) Min häst har en hyffsat rak rygg och lite manke.

Hade inga större förväntningar när utprovaren la på en prestige då jag tidigare ridit i hoppos dressage (heter den va?) utan att vara så imponerad. Men är så nöd:)

Ja jag provsatte den i butiken och vart också glatt överraskad så skall ta ut sadelprovaren här och provrida i alla dessa så får vi se om någon passar damen min

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Barret
·
Utrustning Efter 30 år som ryttare har jag för första gången fått ridsår, i ljumskarna. Sadeln är utprovad och ny, jag hamnar i en korrekt sits i... 2
Svar
20
· Visningar
2 406
Senast: Oknytt
·
Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 710
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka