Prestige Meredith D Limited Edition.

Sv: Prestige Meredith D Limited Edition.

Eftersom det bara är detaljer och lädret som skiljer från den vanliga Meredith så finns den troligtvis inte att få tag i som provex. Sedan kan jag tycka att 31500 för lite detaljer är lite löjligt, så snygg är den inte om man jämför med vanliga Meredith. Köper hellre en Hermes om jag säger så:angel:
Jag tänkte köpt den men vill inte köpa en sadel som jag inte kan få se först i verkligheten.

Det är inte så lite detaljer, det är smarta ideér!

Specialutvalt kalvskinn, Inlägg i kåpan vilket gör att kåpan inte veckar sig och ändrar benets position. Detaljer i stål på kåpan och bakvalvet.
sedan finns den bara i 999 exemplar;)
Det var tråkigt att inte Prestige hade med sig den sadeln på GHS, hade varit kul att se den i verkligheten.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
1 103
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
733
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V