Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Eftersom det bara är detaljer och lädret som skiljer från den vanliga Meredith så finns den troligtvis inte att få tag i som provex. Sedan kan jag tycka att 31500 för lite detaljer är lite löjligt, så snygg är den inte om man jämför med vanliga Meredith. Köper hellre en Hermes om jag säger så
Jag tänkte köpt den men vill inte köpa en sadel som jag inte kan få se först i verkligheten.
Specialutvalt kalvskinn, Inlägg i kåpan vilket gör att kåpan inte veckar sig och ändrar benets position. Detaljer i stål på kåpan och bakvalvet.
sedan finns den bara i 999 exemplar
Det var tråkigt att inte Prestige hade med sig den sadeln på GHS, hade varit kul att se den i verkligheten.
Hästnyheter Du blandar och ger hej vilt nu. Hur ska du ha det. Får en veterinär säga att "den här hästen lider och ska tas bort omedelbart" eller inte.
Skola & Jobb Jag har nog alltid varit väldigt intresserad av polisyrket, och nu när jag även har haft mycket insyn och träffat mycket poliser i mitt...