President 827

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare HubbaBubba
  • Startdatum Startdatum
H

HubbaBubba

Är det någon som har avkomma efter honom innan han togs ur avel?? Är det någon som har bilder på President?? Har letat som en galning utan att hitta ett enda :(

Sv: President 827

President togs ur avel 1992 efter att han misslyckades på bruksprovet. 1991, det enda år han var godkänd, betäckte han ett endaste sto. Jag har ingen aning om ifall han betäckte något sto efter att hans godkännande gick ut.

Det finns bild på honom i stamboken från 1996 och i hingstkatalogen från 1992.

Då blir det hem till päronen och kolla om man har den stamboken och om man har den katalogen :( troligen inte. Men man kanske kolla med flyinge om de har gammla kalendrar till salu

Kolla på annonserna här ifall någon har privathingstkatalogen från 1192 till salu :)

Och förresten skrev jag tyvärr fel :o Jag bara förutsatte att han skulle finnas på bild i stamboken från 1996, men det gör han inte :mad:

På bilden i hingstkatalogen ser man honom hoppa på en inte särskilt bra bild :(

ahhh okay jag var intresserad för min pållas mormors mor eller hennes mor är mormor till honom eller var hon mor :confused: ehhh på något vänster var det :D väldigt förvirrande det här

Presidents mamma hette Rocita 16160 och mormor Krecita 14092 u Facita 12667 u Lansita 9235!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Shixle
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 020
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka