Presenttips

Pinus

Trådstartare
En vän till mig har ganska nyligen blivit hästbiten, och nu ska hon snart ha födelsedagsfirande. Hon rider på ridskola, och även hennes barn har börjat rida. Jag klurar på en rolig hästrelaterad present jag kan ge henne - har ni några toppentips? 😊

Jag skulle också kolla om det finns presentkort eller liknande på ridskolan att köpa! Annars kanske det är en clinic eller liknande i närheten ni kan åka på tillsammans? :)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
671
Senast: Badger
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 286
Senast: monster1
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
842
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 539
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar