Presentförslag

Bison

Trådstartare
Vill så gärna ge något fint till min fina vän och kollega som hjälpt mig så mycket.
Han kom på stört till ridhuset igår när jag ramlat av, körde mig till akuten och väntade där med mig. Skjutsade hem mig och idag har han hämtat min hund och handlat åt mig. Ska gå ut med Ruben senare så jag bara kan vila. Han är dessutom jätteallergisk mot hundar.
Han är väldigt intresserad av bilar och ffa Mercedes.
Skulle vilja ge något fint till honom, bara säga tack känns så ynkligt.
Min morfinhjärna tänker väldigt långsamt just nu och jag kommer inte på något alls.

Någon bok om lyxiga Mercedesmodeller och fakta om dem?
Googlade fram denna men vet inte om den är bra alls-

Finns en som heter Mercedes-Benz som beskrivs berätta deras historoa och vara rikt illustrerad i en av de största svenska bokhandlarna online iaf :)

Någon bok om lyxiga Mercedesmodeller och fakta om dem?
Googlade fram denna men vet inte om den är bra alls-

Finns en som heter Mercedes-Benz som beskrivs berätta deras historoa och vara rikt illustrerad i en av de största svenska bokhandlarna online iaf :)

Den ska jag kolla upp, han gillar att läsa och är väldigt intresserad av fakta och historia.
Tack!

Den ska jag kolla upp, han gillar att läsa och är väldigt intresserad av fakta och historia.
Tack!

Visserligen inte om enbart Mercedes men boken om Ivars bilar är väldigt spännande. Jag blev förvånad när jag insåg hur stort Ivars bilar är. Jag menar, det ligger ju ute i ingenting i Hoting! :p :D

http://www.ivarsbilmuseum.se/bilivar/

Behöver du hjälp att köpa boken kan jag säkert ordna något, min svåger har jobbat där :)

Visserligen inte om enbart Mercedes men boken om Ivars bilar är väldigt spännande. Jag blev förvånad när jag insåg hur stort Ivars bilar är. Jag menar, det ligger ju ute i ingenting i Hoting! :p :D

http://www.ivarsbilmuseum.se/bilivar/

Behöver du hjälp att köpa boken kan jag säkert ordna något, min svåger har jobbat där :)

Det måste jag läsa mer om.
Vi kollar på typ alla discoverys bilprogram så det är inte bara mercedes utan fina bilar överlag :)

Tråd: Vad gör vi? del XLVIII Inlägg:1710 Lite varning för där är en hemsk bild, aj aj aj! (Hästen klarade sig)

Presenttips kanske kan vara ett besök på elmiamässan? och något eller gott trevligt lite tidigare?

Tänkte på det sen att jag borde länkat bilden istället :o

Tack för alla förslag. Nu har jag lite att lura på vad han ska få. Han är verkligen en klippa och värd något riktigt bra :love:

@Bison Så farlig var den inte men jag som jobbat i vården ett antal år är rätt härdad men finns säkert andra som kan rynka på näsan, bra du härdar dem :p
Första presenten jag hoppas han får är en stor varm kram och ett jättetack :D

• Gilla
Reactions: ptr
@Bison Så farlig var den inte men jag som jobbat i vården ett antal år är rätt härdad men finns säkert andra som kan rynka på näsan, bra du härdar dem :p
Första presenten jag hoppas han får är en stor varm kram och ett jättetack :D

Ja, han blev rätt chockad igår när han såg mig.
För att inte tala om de som satt i väntrummet när jag jag stormade in med blod i hela ansiktet och över hela tröjan med ett papper tryckt över ansiktet.
Det har han fått :)

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 849
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 173
Senast: Rie
·
Hundhälsa I lördags fick vi hastigt låta vår älskade hund somna in. Ett avslut som skulle vara värdigt känns allt annat än värdigt.. Jag funderar...
Svar
15
· Visningar
1 992
Senast: Shpongle
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka