Presenter dig själv!

Jag heter Josefine och jag har en häst, vet inte riktigt vad jag får skriva nu eftersom allt jag tycker bara kommer skämma ut min lillasyster (Frille). Jag har en häst som heter Baltazar som jag rider dressyr på:
7396_17934.jpg

7396_84508.jpg

Tja jag har väl ridit i 14 år lite drygt.. är snart fyllda 20.
Har en halvblodsvalack efter RobinZ-Harras. Och funkar bra som dressyrhäst trots stammen :)
Han är sent inriden, jag köpte honom som 5 åring i oktober och da var han sutten på i tre månader :confused:
gått på lösdrift med sim mamma och alla andra piledahls hästar till dess.
Så det var bara att sätta i gång och utbilda honom ovh 2003 red vi LA.5 or med runt 4de plac. Vi håller på med passage och befästa byten och sådant så om jag inte var så noga med allt så skulle vi lugnt kunna starta MSV.. men men..
Nu har jag riduppehåll på grund av knäna och min valack har min syster nu som för övrigt också har en valack från John Whitacker, hon har gjort om honom till hopphäst :cry:
så jag letar efter en fölunge med mycket bra potensial som jagkan jobba med samtidigt som jag läser till lärare på högskolan dalarna...

Sv: Presenter dig själv!

Jag heter Isabell och är 27 år och har en D-ponnysto f.99 som jag har haft i 2 år och hon heter Diba och är en korsningsponny (New Forest/Exmoor). Vi tävlar inget eftersom jag är lite för gammal för att tävla ponny men har tänkt tävla lite på ridskolan hemma nångång i framtiden...men vi får se :)

Jag heter Lovisa och är hela 15 år!:p Jag har en d- ponny som heter Riople men kallas för Pelle. Han är ren lusitano som importerades från Portugal - 06. Han fyller 9år om ca 1 månad. Just nu tävlar vi endast i dressyr, upptill LA, men så småningom ska vi prova på fälttävlan och hoppning.:)

jag har en D-ponny som ja tävlar på lok nivå med...han heter dartanyang och är en new forest e:casmirsborgs avocado!
"datten" har gått upptill msv dressyr med stora frammgångar och hoppat 120 som 5 åring:banana: kan det messta bara han vill :rofl:

våra mål är att placera oss på en tävling med div.2 laget...sen får vi se vad som häder

Liknande trådar

Gnägg När jag blir stor vill jag bli elitryttare som Malin Baryard :D Jag rider på ridskola en dag i veckan men start ska jag rida 2 dagar i...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Teilani
·
A
Ridning Hei! Jeg vil gjerne få fortelle om min seneste tur til Portugal der jeg red for David Oliveira! Jeg har vært i Portugal mange...
Svar
8
· Visningar
1 636
Senast: Ivylin
·
Dressyr vet eg. inte om den här tråden ska ligga här eller någon annanstans, moderator får flytta den om den ligger helt fel. jag har...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 784
Senast: lektra
·
S
Islandshäst Nå har jeg prøvd Top-Reiter bomløs. Jeg likte godt å ri i den :) Men til tross for cutback gikk den harde kanten foran nedi manken til...
Svar
6
· Visningar
2 424
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka