Presentations tråd =)

Sv: Presentations tråd =)

Hej! Är ny här på Buke, men har länge varit passiv deltagare och följt alla intressanta trådar. Har nu tagit tag i saken och skaffat mig en användare :)

jag är 23 år gammal och har ridit sedan jag var sju år varav tolv år på egen häst. Har ridit klassisk dressyr i snart fem år. Dock inte särskilt intensivt under vissa perioder.

Min häst är en Welsh valack 142 cm i mankhöjd och har hela sjutton år på nacken. Jag har haft honom sedan 2000. Vi tränar en del NH, och trick träning utöver den klassiska dressyren.

blandade bilder på oss
bild.php
[/IMG][/IMG][/IMG]
bild.php

Sv: Presentations tråd =)

Sluta i halsring
bild.php
[/IMG][/IMG]

bild.php

Övar spanskskritt
bild.php

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
295
Senast: Lavinia
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 085
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
9
· Visningar
2 557
Senast: thoora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama