present till nyfödd??

M

misti

vad ska man köpa till en nyfödd??
bara något liten och inte jättedyrt.

någon sak eller ett klädesplagg...

någon som vill hjälpa mig??

och har ni någon bra sida man kan kolla på med saker/kläder isf?

Sv: present till nyfödd??

Köp något som man kan ha lite längre fram, tex mjuka bollar, badleksaker, kläder i lite större storlek, en bok, en fin haklapp, nappflaska osv. :laugh:
Jag fick väldigt mycket bebisgrejer och hann knappt använda alla bebiskläder förrens de var urvuxna :crazy: och det kändes lite tråkigt.

Köp något som man kan ha lite längre fram, tex mjuka bollar, badleksaker, kläder i lite större storlek, en bok, en fin haklapp, nappflaska osv. :laugh:
Jag fick väldigt mycket bebisgrejer och hann knappt använda alla bebiskläder förrens de var urvuxna :crazy: och det kändes lite tråkigt.

hmm... fanns lite att tänka på, badleksaker?? bra ide!! och roligt med ju...

Leksaker och böcker är roligare än kläder tycker jag personligen för ofta har man inte samma smak etc och då är det lätt att kläderna bara blir liggande oanvända..

Jag brukar köpa en maskskallra till alla nya bebisar. Det brukar vara mycket populärt. De finns på bl a Designtorget, går att köpa på nätet om du inte har någon butik i närheten, www.designtorget.se

jag brukar ge bort bjällror eller speldosor i mjuka material och klara färger :laugh:

kläder, haklapp, flaskor, nappar: sådana prylar är jättebra!

kolla tradera, de ha även nya grejer fast billigare.

Jg säger som jag alltid gör: Pyjamasar!!! Eller en mjuk och gosig filt!

De är jätte söta sånna maskar. Vet flera i Fridas ålder (5-6 mån) som har sådana. De är lagom stora för bebisarna att hålla i själva.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Humla
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 619
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Övr. Barn Sonen ska på kalas på lördag, en pojk som fyller 12. VAD hittar man på i present?! Leksaker börjar dom bli lite för stora för känns det...
Svar
15
· Visningar
1 344
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?
  • Valp 2024