Present på posten - 30 år

Zewz

Trådstartare
Jag har en god nätbekant som fyller 30 nu alldeles snart. Vi har aldrig träffats men skickar ibland små saker per post till varandra :)
Nu fyller hon alltså år och jag har idétorka.
Har ni tips på små roliga saker man kan köpa som går ner i ett litet paket/större kuvert? Hon gillar träning och kost/matlagning. Tänkte på nån rolig kokbok, nån fin choklad..? Någon med idéer?

Sv: Present på posten - 30 år

Kolla om det finns någon lokal chokladtillverkare kanske? Jag upptäckte att vi hade en i en "grannstad" när jag fick det i present av en nätvän.

Jag köpte en tårta till en kompis genom posten, sök på postkaka. Det var väldigt uppskattat!:)

En tränings och kostmedveten människa skulle kunna tycka att choklad eller liknande är tämligen onödigt. Jag skulle kanske satsa på en träningsdagbok, eller matdagbok? En accesoar till träningen, en schnygg vattenflaska eller ett schnygg vindjacka, ett par fräna bra hörlurar eller tja...nåt åt det hållet?

Tack för många bra tips!
Choklad tror jag nog hon kan uppskatta ändå. Sin läggning till trots så älskar hon godsaker och att baka.

Hörlurar ska jag definitivt titta på.
Sen tror jag vi har en delikatessbutik i stan, ska se där om de har nåt lite finare i godisväg.

Jag skrev ett mail till henne och frågade om tips på lurar, om hon hade några bra. Det kopplar hon nog inte :angel:

Annars tänkte jag presentkort på någon sko-sajt, hon gillar skor :angel: Och det är ju lätt att packa med något litet ätbart.

Äh, hon verkar redan ha bra lurar, och dessutom väldigt specifika krav, så då är det lätt att det blir fel…
Presentkort på någon skor/kläder/sport-sida, och lite finare godis, det borde väl funka? Kan se om jag hittar nåt roligt bak-tillbehör (till bakning allså, inte rumpan..) :)

Jag skulle nog tycka att det vore roligare att få ett paket än ett presentkort..
Så jag hade nog köpt en snygg träningstopp, snygga träningskläder kan man ju inte få för mycket av liksom :)

Okej, tack för input :) Ska kika in i sportaffären här då kanske.

Annars finns det en närbutik som heter bluebox. Dom skickar samma dag om du beställer innan 14,00 o man kan få paketen inslagen o man kan välja med kort. Man kan också välja att skicka paketet en specifik annan dag om man inte vill att det ska gå iväg direkt.

Jag har beställt därifrån några gånger o det har alltid varit uppskattat. :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 963
Senast: kma
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 656
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 287
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 437
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar