Prenumerera på en användare?

Sv: Prenumerera på en användare?

Men då blir det ju lätt att bara kunna logga ut och läsa vad den skrivit, fast om inläggen göms helt och hållet så kan det nog bli jobbigt att leta runt.

Att kunna hindra användare från att se listan "se alla användarens inlägg" vore jättebra! Då hindrar man dem inte från att läsa inläggen, men man försvårar själva förföljandet... För jag säger som du, det är långt ifrån skrattretande, snarare tragiskt och jobbigt.

Ptja, svårt att tro att det skulle försvåra särskilt mycket.

Man kan ju fortfarande göra en enkel sökning på användarnamnet, plättlätt!

Men när man söker på användarnamnet så får man iaf leta i trådar efter inläggen eftersom alla inlägg användaren skrivit inte automatiskt ploppar upp.

Men om du går in på användarens profil kan du ju välja att se antingen alla inlägg av användaren, eller alla trådar användaren skapat..? :)
Söker du på ett användarnamn får du upp det klickbara användarnamnet ovanför sökresultaten, vilket är ganska lätt att missa :)

Jo men på en del forum kan man inte få upp alla inlägg som användaren gjort och alla trådar användaren startat...

Ah, läste de tre tidigare inläggen åter igen, och då förstod jag sammanhanget bättre. My bad :)

Men när man söker på användarnamnet så får man iaf leta i trådar efter inläggen eftersom alla inlägg användaren skrivit inte automatiskt ploppar upp.

är ju bara att trycka fram att man vill se användarens inlägg innan man öppnar tråden, alt öppna tråden och söka på sidan? :confused:

men det vi pratade om var att man kan ta bort den möjligheten, en del andra forum har inte sån möjlighet...

Jag tycker inte att man ska behöva ta bort en användbar och bra funktion bara för att någon enstaka inte sköter sig. Då är det väl bättre att göra något åt den som missköter sig istället.

Senast ändrad:

Fast vad göra med tex mitt fall där en användare sitter & skriver ut mina inlägg på papper(med tanke på mängden på mina inlägg måste det blir rätt dyrt oxå:devil: ) för att sedan kunna uttala dem rätt i ansiktet på mej.

Tex i vintras då användaren läste att jag var gravid & tyckte att jag lurat min sambo för att bli det & ligger runt bara för att bli gravid samt att jag inte var kapabel att ta hand om ett barn?
Det är ju rent förtal mot min sambo dessutom, som om han skulle vara dum i huvudet:smirk:

Eller som när man skriver ngt öht & användaren kommer in & skriver att jag ljuger & "ska du säga", när man skriver om hästhantering, när personen själv inte ens har ekonomi att betala sina egna hästar:confused:
Sånt är så onödigt när man är medlem på ett forum & vill vara seriös.
Men det går inte att göra ngt åt en användare som skriver inlägg då & då & de kan dessutom byta användarnamn eftersom man inte spärrar IP adresser.

Nej, inte om man tar bort möjligheten för en användare som man själv kan "spärra", andra bukefalosmedlemar ska såklart kunna använda de funktionerna & tex kolla på min användarprofil(ger mej själv som exempel)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 844
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama