Premiärvisning av min hund

HD

Trådstartare
Jag smyger oftast bara runt här på buke utan att göra mycket väsen av mig men nu är det dax.
För första gången kommer här några bilder på min hund. Han
fyller ju två år nästa vecka så jag tänkte att det var dax. Håll till godo. Ignorera trimmningen :)
Chivas1.jpg

Chivas3.jpg

Chivas2.jpg

Sv: Premiärvisning av min hund

Nejmen ÅH! :love:

/Red_chili - som på senare tid blivit otroligt kär i "sådana där". :angel:

Jag förstår dig dom är helt underbara. Kommer nog aldrig
att skaffa en annan ras :)

Jag har inte så jättestor koll på hur de är mentalt (än).

Har du lust att skicka ett litet PM om hur de är mentalt? Jag är jättenyfiken :p

Senast ändrad:

Åh vad fin! En sån hade jag som bästa kompis från jag var 2 till jag var 13, världens underbaraste hund!

Vilken snygging! Den där skulle nog till och med min sambo tycka var fin:love::love:

Ja min sambo var inte så glad över mitt rasval från början men
det gick över ganska snabbt kan jag lova :)

Man får ta det ona med det goda. Jag maskinklipper eftersom
jag ändå inte ställer ut. Sen har jag turen att ha en "brukspäls" dvs en sträv päls. Dom får inte lika mycket lurv. Ser även till att hålla benhåren ganska kort så det fungerar ganska bra.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 731
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 073
Senast: Myrten
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
35
· Visningar
2 160
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros