enjes

Trådstartare
ska praoa på täby veckorna 19-20 hos nån som heter Peter..nån som vet vem det är?? :confused:

nä tog den från mälardalensponnygaloppklubb.com

tänkte inte på att du hade den. :o.sorry

D e lugnan... d e ju trots allt ett fritt land vi lever i... :smirk: ;) :p
Ska försöka hitta en annan bild.. :)

Va kul!! :D
Jag praoade också på ett galoppstall. Fast de va på Angarn. De va as kul, och nu får vi komma å rida där ibland! :bump:
Hoppas du tycker att det är roligt!! :)

min mor talade me peter å han sa att ja skulle få rida..å sånna saker som man gör i ett stall mockar, fixar mat å så..tror ja väl:P

Jag fick rida, mocka och allt annat när jag praoade i ett galoppstall.
gjorde typ samma sak som dom anställda. (:

Om det är Peter Lundberg du menar, så skicka ett PM till mig så kan jag berätta...
har nämligen jobbat hos hononom..en dag för att vara exakt :D :smirk:

Liknande trådar

Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 285
Senast: Gunnar
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 036
Senast: Gunnar
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Avstå jobbresor
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur