Pralinsäsong!

Migo

Trådstartare
Nu har jag äntligen tröttnat på den billiga termometern och beställt en termapen, solen går ner i tid för att man ska hinna in och gjuta skal innan det är läggdags och alla varma tekoppar bör kompletteras med en delikat pralin.

Alltså ska jag börja producera chokladpraliner igen. Men jag måste ju pröva lite nya smaker! Vad är bukes favoriter? @Bläckfisk doppad i mjölkchoklad?

Nu har jag äntligen tröttnat på den billiga termometern och beställt en termapen, solen går ner i tid för att man ska hinna in och gjuta skal innan det är läggdags och alla varma tekoppar bör kompletteras med en delikat pralin.

Alltså ska jag börja producera chokladpraliner igen. Men jag måste ju pröva lite nya smaker! Vad är bukes favoriter? @Bläckfisk doppad i mjölkchoklad?

Jag gillar allt med saffran i... :d Kola med salt är ju också gott.

Kardemumma :). Ros, kardemumma och mandelmassa är en favorit kan tänka mig att ros, apelsin och pistage är en höjdare med. Min syster gjorde jättegoda vita praliner med hasselnötspralin kross på.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka