Praktik utomlands för Hippologen

S

sjöharen

Antar än så länge att jag ska gå hippologen, men behöver ju då en praktik. Har alltid tänkt åka utomlands i ett halvår eller så och jobba med hästar, och tänkte att jag då kan slå ihop det. Frågan är nu om det är nån som vet var man kan få reda på vad det finns för stall runt om i världen godkända av SvRF som man kan praktisera på... nån är som vet det..? Gärna internet sajt!

Tror inte SvRF har några godkända praktikvärdar utomlands.
Men det behöver ju inte vara en godkänd värd för att du ska få praktisera där, du behöver ju bara göra det lite längre...

En del gokända praktikvärdar är ju tävlingsstall, så kolla med sveska ryttare bosatta utomlands

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 047
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 496
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 097
Senast: Skye
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 980
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023