Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o

Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o
När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)

När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)

Tusenlappar att hämta där garanterat. Förr va det småungar som samlade pant, den tiden är förbi, dom blir väl bortjagade, hehe.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 560
Senast: lingonben
·
Relationer Tyvärr på tyska men den är textad. Jag diskuterade detta med min dotter idag. Hon är så medveten om farorna.
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 145
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka