Postens app, fråga

MiaMia

Trådstartare
Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen?
Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms?

Jag behöver kunna få dem även om telefonen är utan datauppkoppling upp till ett par dagar. Tänker alltså på 'nu finns paket X att hämta hos ombud Y' .

Jag är osäker på om man kan få avisering både i app och som sms. Jag hittar ingen inställning i appen för det, åtminstone. Får antingen notis i appen, eller en pappersavi, om postnord inte har min mejl eller telefonnummer.
Jag antar att om man kopplar bort telefonnummer och/eller mejl, så kommer sms att skickas igen, men osäker, då jag inte testat

Jag antar att om man kopplar bort telefonnummer och/eller mejl, så kommer sms att skickas igen, men osäker, då jag inte testat
Kanske inte optimalt att göra det ofta. Men då finns det någon möjlighet till 'avaktivering' att ta till vid behov.
Inte det jag önskar, men bättre än inget...

Förut fick man alltid båda, men de har gjort någon ändring nu så man bara får i appen. Påminnelser går dock fortfarande ut som sms.

Liknande trådar

Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 750
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 273
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka