Har pratat i telefon med en kompis (som flyttat långt bort) idag. 5 timmar pratade vi om allt möjligt. Det kändes som mycket kortare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En vän jag inte pratat med på länge ringde mig också idagHar pratat i telefon med en kompis (som flyttat långt bort) idag. 5 timmar pratade vi om allt möjligt. Det kändes som mycket kortare.
Fel tråd?Andra dagen med ont i huvudet.
Nej jag ser det positivt. Alla kan inte ha ont i huvudet. Har man vaccum där blir det svårt.Fel tråd?
Jag skadade mig för en tid sedan, vilket man ju kunde tänka sig att inte riktigt platsar i positiva tråden, men det gör det Jag har i många år känt mig sliten och slutkörd, men då det inte varit något egentligt fysiskt fel har jag bara fortsatt jobba som vanligt. Har utgått från att ingen läkare skulle gå med på sjukskrivning bara för att vila upp mig.
Nu har jag varit hemma en liten tid, sovit ungefär halva dygnet, slötittat på tv, druckit kaffe med bekanta, pysslat med smått och gott här hemma, gått på massage, varit hos frisören, ätit utelunch, bakat, osv.
Och oj vad jag mår mycket bättre på alla vis Jag börjar till och med känna mig som en människa igen.
Så det var en jäkla tur i oturen, att helt enkelt inte få jobba på en tid.
Visst är det härligt!Det är ljust när jag slutar jobbet!!!!!!! Fantastisk känsla. Finns hopp om en vår
Visst är det härligt!