Positiva tråden del 2

Behövde inom VC för ett blodprov inför läkarbesök om några veckor, och hade tänkt gå på drop-in i veckan, skulle vara öppet vardagar 8-11. Hade en tid att passa på jobbet kl 9, så höll tummarna för att det skulle gå fort 😅
Kom dit tio i åtta, blev insläppt och registrerad. Blev stucken fem i åtta och ute från VC 7:58 😁 väldigt smidigt måste haj säga, och hann tillbaka till telefontiden jag skulle passa på jobbet 👍

Med någon minut till godo läste jag klart en bok! För första gången på flera år! Började med ljudböcker förra året :angel: men läste nu i princip en hel bok ikväll bara för att jag hade gett mig fan på att iaf läsa en vanlig bok! Wooop:banana:
:banana::bump::bump:

1495A4B1-4ADD-4AFE-9ACA-C09075F7014A.webp

Detta plus en påse tomma pizzakartonger och ett par påsar chips som blev över är enda bevisen på att vi hade gäster i tolv timmar igår, sex vuxna och tre barn.

1. Jag älskar att vara vuxen, och att en fest innebär att alla dricker med måtta och åker hem i tid. Klockan ett var det tyst och lugnt här, bara jag och maken som satt uppe och snackade musik en stund.
2. Jag älskar att min make roddade allt så bra. Att han propsade på pizza istället för finmiddag och att han tog ett par minuter när alla gått hem och plockade i ordning i köket, ställde allt på diskbänken. Sinnesfriden så här på morgonen :love:
3. De stora barnen hade kul. ”Världens bästa nyårsafton!”

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 617
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 482
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 667
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 103
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar