Positiva tråden del 2

Behövde inom VC för ett blodprov inför läkarbesök om några veckor, och hade tänkt gå på drop-in i veckan, skulle vara öppet vardagar 8-11. Hade en tid att passa på jobbet kl 9, så höll tummarna för att det skulle gå fort 😅
Kom dit tio i åtta, blev insläppt och registrerad. Blev stucken fem i åtta och ute från VC 7:58 😁 väldigt smidigt måste haj säga, och hann tillbaka till telefontiden jag skulle passa på jobbet 👍

Med någon minut till godo läste jag klart en bok! För första gången på flera år! Började med ljudböcker förra året :angel: men läste nu i princip en hel bok ikväll bara för att jag hade gett mig fan på att iaf läsa en vanlig bok! Wooop:banana:
:banana::bump::bump:

1495A4B1-4ADD-4AFE-9ACA-C09075F7014A.webp

Detta plus en påse tomma pizzakartonger och ett par påsar chips som blev över är enda bevisen på att vi hade gäster i tolv timmar igår, sex vuxna och tre barn.

1. Jag älskar att vara vuxen, och att en fest innebär att alla dricker med måtta och åker hem i tid. Klockan ett var det tyst och lugnt här, bara jag och maken som satt uppe och snackade musik en stund.
2. Jag älskar att min make roddade allt så bra. Att han propsade på pizza istället för finmiddag och att han tog ett par minuter när alla gått hem och plockade i ordning i köket, ställde allt på diskbänken. Sinnesfriden så här på morgonen :love:
3. De stora barnen hade kul. ”Världens bästa nyårsafton!”

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
384
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 105
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 402
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 263
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025