Åh, vad har det för effekt?Är sååå glad att jag började surskölja håret med äppelcidervinäger efter varje tvätt. Det är verkligen som natt och dag nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vad har det för effekt?Är sååå glad att jag började surskölja håret med äppelcidervinäger efter varje tvätt. Det är verkligen som natt och dag nu.
För mig har håret blivit mycket mjukare, och hårbotten har slutat klia och mjällaÅh, vad har det för effekt?
Det balanserar pH-värdet och hjälper om man tex har mycket kalk i vattnet (basiskt). Har haft mycket problem med risigt hår, torr irriterad hårbotten som kliar, mjällar och blir fettig direkt. Har nästan inga såna problem längre sen jag började surskölja.Åh, vad har det för effekt?
Härligt!Med någon minut till godo läste jag klart en bok! För första gången på flera år! Började med ljudböcker förra året men läste nu i princip en hel bok ikväll bara för att jag hade gett mig fan på att iaf läsa en vanlig bok! Wooop
Jaa, jag har saknat vanliga böcker så mycket och kanske kan jag läsa fler under 2024Härligt!