Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, måste se den när jag nångång testar Viaplay tv4play har nämligen haft den brittiska versionen! Älskar Charlotte Ritchie (Barnmorskan i East End) men också RoseJag har hittat en ny rolig komediserie på Viaplay!
Ghosts
Söt serie om ett par som ärver ett stort hus som de vill göra om till B&B. Problemet är bara att i huset bor ett helt gäng spöken som har åsikter om att ha en massa folk springande i deras hem. Spökena är från olika tider. Folk som bara råkat dö på just den platsen. En viking, en officer från amerikanska frihetskriget, en hippie, en kvinna som ägde huset ca 5-6 generationer sedan, en jazzsångerska från 1920-talet, en börsnisse från 2000-nånting osv. Rolig och rätt gullig serie! I huvudrollen är Rose McIver som spelade huvudrollen i iZombie! Jag har sett de två första avsnitten och är stormförtjust i den! Hoppas att den fortsätter lika underhållande!
Oh, måste se den när jag nångång testar Viaplay tv4play har nämligen haft den brittiska versionen! Älskar Charlotte Ritchie (Barnmorskan i East End) men också Rose