Positiva tråden del 2

Eftermiddagsljuset har ökat med en minut idag. :love:

B18FD7CC-B697-4594-8471-3AA1A8F53150.webp

Det går trögare att vända morgnarna, i de här trakterna är det först på nyårsafton som siffrorna börjar gå på rätt håll där - MEN å andra sidan har eftermiddagarna redan hunnit öka med tio minuter från all-time-low då! /manisk dagsljus-spanare så här års

Hönsen har någon fantastisk kalibrerad inställning för de har värppaus nu (inget extra ljus) men brukar nästan alltid börja värpa ett och annat ägg runt nyår igen.

Min privata email är utrensad för första gången på månader då jag har haft saker som är igång hela tiden med saker som hela tiden går i stöpet och behöver ändras. Men nu ska det förhoppningsvis gå igenom den här gången. Förhoppningsvis nästa vecka.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 111
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 402
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 267
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar