Pop-Up-fönster

MissFideli

Trådstartare
Min dator spärrar ju pop-up-fönster, precis som jag vill. Men hur gör man för att öppna ibland? Dyker upp en "meny" högst upp om det är ett pop-up och där går jag in och ändrar till "tillåt tillfälligt". Men ändå kommer inget? Dom verkar fastna iaf.

Hur gör jag?
 
Sv: Pop-Up-fönster

tillåter du den tillfälligt så brukar sidan uppdateras , annars får du nog göra det manuellt.
 
Sv: Pop-Up-fönster

Kör du IE inbyggda så vet jag inte så mycket.
Vet att Google Toolbar så håller man nere Ctrl knappen när man vill att det ska visa sig.
 
Sv: Pop-Up-fönster

den igår med Internet explorer 6.
men det är ju nån ikon som kommer upp.. har själv inte den aktiverad för jag har goggle toolbar.
 
Sv: Pop-Up-fönster

Direkt från Microsoft här är länken om du vill läsa mer http://www.microsoft.com/sverige/products/windows/xp/sp2/howto/popupblocker/default.asp

Ändrar inställningarna för Blockering av popup-fönster

Öppna Internet Explorer.
Välj Blockering av popup-fönster på menyn Verktyg och klicka sedan på Inställningar för blockering av popup-fönster.
Om du vill visa popup-fönster från en viss webbplats anger du adressen (eller URL:n) för webbplatsen i rutan Adress till en webbplats som du vill tillåta och klickar sedan på Lägg till.



Tips! Om du tillfälligt vill tillåta popup-fönster på en viss webbplats klickar du i Informationsfältet när ett meddelande om ett blockerat popup-fönster visas. Klicka sedan på Tillåt popup-fönster tillfälligt.

Om du vill blockera popup-fönster även om de öppnas när du klickar på en länk eller knapp på en webbplats väljer du Blockering av popup-fönster på menyn Verktyg i Internet Explorer. Klicka sedan på Inställningar för blockering av popup-fönster. Markera inställningen Hög i rutan långt ned i dialogrutan.

OBS! Om du vill se popup-fönster som blockeras när den här inställningen är aktiv håller du ned CTRL när fönstret öppnas.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
8 569
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När en sökning görs med hjälp av förstoringsglas-ikonen uppe till höger på sidan har jag nu ändrat så att resultaten sorteras efter hur...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp