G

gizmon

Det är så att för ett tag sen såg jag en annons på ett företag i jönköping som tillverkade ponnyvagnar dom låg på mellan 4000-6000 kr ca tror jag.. men jag har tappat bort den annonsen. finns det nån som känner till nåt om det ??? :)

Sv: Ponnyvagn

Kan det ha varit www.jensa.nu? Ligger i närheten av Jönköping i alla fall. Han gör vagnar i den prisklassen. Har själv en till min C-ponny, är jätte nöjd.

"Jensa" var det ja! Tack så hemskt mycket för hjälpen! Jag tyckte dom vagnarna såg fina ut. Så nu ska jag kika lite och kanske köpa en här fram igenom.

ta en med fjädring o svängel bara, och hög höjd så du ser var du kör. De andra är inget att sitta o förstöra njurarna i.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 999
Senast: gul_zebra
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 720
Senast: Amha
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Anna-Bella
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 349

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka