Ponnytrav till möhippa

Cissy85

Trådstartare
Hej!
Jag håller på att fixa med en möhippa för en kompis. Vi är lite inne på att köra ponnytrav, har sett att det finns i Stockholm, och hade varit såå kul om vi kunde göra det nånstans i sydvästra Skåne. Min kompis som ska gifta sig har hållit på med hästar länge och gjort det mesta, dock inte detta (vad vi vet...) Dock har jag inte några kontakter direkt, men kanske finns det någon här som känner till något ställe som sysslar med ponnytrav och som ev. kunde ställa upp för ett sånt här evenemang? Eller om någon har andra tips på hästaktiviteter till en möhippa, dock EJ turridning eller "bara" åka höst och vagn....

Sv: Ponnytrav till möhippa

Här hittar du alla travbanor i Sverige, finns länkar till respektive hemsida. Bara att titta vilken bana som är närmast och om dom har en travskola. Isf skulle jag höra av mig dit och kolla ifall dom kan fixa ett sånt evenemang som ni är intresserad av :)

https://www.travsport.se/travbanor

Sv: Ponnytrav till möhippa

Googla på mormors stuteri där kan du få toppenhjälp. Travbana finns i Tomelilla
Dom är superbra:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 919
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 206
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar