Unafraid
Trådstartare
Ponnyn är avslöjad.... hon har en automatisk fodergrind i sin hage, som går på timer. Gjort iordning lunch och stod och skulle precis kliva på bussen när jag ser att hon är och petar ner tråden. Magneten är hyfsat stark, men hon har solklart listat ut hur man gör.. det går inte att sätta ström på tråden. Är det någon som har en genialisk lösning åt mig? Hon har fått lunch och nattgiva.
Ponnyn är fruktansvärt snabb på att få i sig höet, oavsett om hon har nät eller jag sprider ut det på ett sätt som skulle göra att en vanlig häst inte skulle få i sig ens hälften på flera timmar. Har sällan sett henne äta mer än 30 min, så att grinden fungerar är viktigt för mig.
Så idag fick hon sin lunch 9.30.. undrar hur många dagar hon har ordnat det själv, inte konstigt att hon är hungrig 16.30...
Ponnyn är fruktansvärt snabb på att få i sig höet, oavsett om hon har nät eller jag sprider ut det på ett sätt som skulle göra att en vanlig häst inte skulle få i sig ens hälften på flera timmar. Har sällan sett henne äta mer än 30 min, så att grinden fungerar är viktigt för mig.
Så idag fick hon sin lunch 9.30.. undrar hur många dagar hon har ordnat det själv, inte konstigt att hon är hungrig 16.30...