Ponnydressyrhingstar

elin_stynsbergsgard

Trådstartare
Jaah, som rubriken lyder, vilka/vilken ponnyhingst faller er i smaken? själv så har blicken nästan alltid fastnat på Hellekis Timjan ...

Men vilken är eran/era favorit/favoriter??

Sv: Ponnydressyrhingstar

Jag måste nog säga min egen :angel:
Han är snygg, rör sig mkt fint, har allt man kan tänka sig. :D

Rör sig snyggt ofc :D:D
Sen så är jag super kär i breda halsar xD

Vilken är din då? ;)

Kl
Har alltid tyckt mycket om Camina's maccoy. FS champion de luxe, FS don't worry, Jarno & Valdo är några andra som jag också tyckler mycket om.

Måste även jag säga "min" hingst :D Supertrevlig och väldigt rörlig:d

hahah, kanske det, har lite bilder, men dem äger min ponnys uppfödare, så jag vet inte om jag får lägga upp dem "/

Vermont (!!, tyvärr valack nu men ändå), Jarno, Casio, FS Don't Worry, och de 2 hingstar jag sj rider då och då :love:.

Och så skulle jag vilja ha ett Hellekis Timjan-föl med mitt Vermont-sto... :d

Gillar kompisens godkända connemara hingst, Golden Garlic RC 97
25458942.jpg

22384915.jpg

25458941.jpg

25458984.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 161
Senast: linnsan
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 856
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Precis som rubriken lyder: när får man gå upp en årskurs ( eller hoppa över en, om det blir bättre formulerat ). Just nu går jag i...
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: Sedna
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 868
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar