Ponnydressyr!

F

Flavour

Vart har alla tävlingar tagit vägen???

Vad ska ni rida iår? Mål?

Jag sitter och letar tävlingar, men i vårt distrikt finns 2 tävlingar än så länge, Nationella! Hmm... liite svårt när man har ny ponny och inte hunnit kvala..

Jag blir galen :crazy:

Sv: Ponnydressyr!

hej! ja, ja vet! det finns knappt några tävlingar i småland! ( såg att du var där ifrån :smirk: )
Jag själv bor ca. 1 mil från småländska gränsen så ja brukar också tävla i småland men det finns ju inga detta året!! men jag kan ju tävla i skåne också..mitt mål är att få ca. 62% i FEI vi får väl se om det lyckas!! Lycka till med ditt tävlingsletande.!

När man tävlar nationellt får man räkna med att åka. 20-30 mil får man räkna med, även om man bor ganska "centralt". Jag åkte som längst 60 mil förra året, enkel väg.

Här i skåne finns det ganska många. Dock inte så många lokala i närheten av mig. Tänkte tävla en klubbtävling nu i mars och sen två lokala i april och sen en till i augusti. Så långt har jag kommit i min planering. Får väl hoppas på att det dyker upp några till tills dess..

Jag håller med!! Finns nästan inga här i närheten, man får börja tävlingssäongen mycket senare iår.. I april tror jag, förra året fanns det ju tävlingar i närheten i början av mars.
Men jag ska tävla några klubbisar och sånt nu innan dom "riktiga" tävlingarna börjar. Mitt mål iår är att tävla nationellt med bra resultat, får väl se hur det går :angel: ;)

Ja, de e nog ganska lite tävlingar "där nere" har ja hört...
Men vänta o se... de kommer kanske färska tävlingar i sinomtid...
Lycka till annars...

HA DE GÖÖÖÖTT!!! :)

Hmmm.. Jag blir tokig...

Jag ska rida första i Nybro, Div 1.. D blir säkert bra!

Fast nu när det är så mycket snö är det skönt att slippa åka..

Vad har ni för hästar ni ska tävla iår???

:d

Jo det är inte så många tävlingar här ju. Men nu är det ju nästan bra, så mycket snö som det är.. Det går ju ändå inte och rida så bra, eller åka till ridhuset heller. :(
Hoppas det kommer upp fler tävlingar snart :D

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 271
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 416
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 965
Senast: Sasse
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 398
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod