JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ponnydressyr för alla åldrar testas på tävling
Moderator
Hästnyheter
Snart är det dags för testtävlingarna där ryttare oavsett ålder tävlar ponny mot varandra. Runt en handfull ekipage är anmälda till...
Hästnyheter
Ponnydressyrens elitserie har haft premiär i zon central. Vinnare blev Djursholms RK. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Det har varit flera FEI-klasser för ponnyer på nationella dressyrtävlingar förra veckan. Moa Sundelöf är en av alla vinnare. ...
Källa...
Hästnyheter
Från och med nästa år ska Svenska Ridsportförbundet inte längre ha några rankningslistor för barn som tävlar. ...
Källa / Läs mer...
Valp 2025
Svar: 736
Visningar: 51 561
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nä de är helt klart avlade för ett annorlunda utseende också, men välmående ser de ju inte ut på något vis... inte som labradorer heller.
Sel
Idag kl 10:06
Svar: 1 798
Visningar: 175 093
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Trevligt med köttkycklingar!
INte lika trevligt med råttor. Vi har haft råttfritt i nästan 10 år men de senaste 2 åren har vi haft...
Efwa
Idag kl 09:49
Svar: 1 929
Visningar: 185 256
Djur
Uppfödning Portugal
Avel Jag tror att man ibland glömmer bort att de ursprungligen är avlade för strid och tjurfäktning vilket idag finns kvar i vissa linjer...
animalasia
Alldeles nyss
Svar: 11
Visningar: 495
Avel
Ormbett
Hästvård Hoppar på terapi-tåget lite. Min 4-åring blev förmodligen biten av en orm förra tisdagen (8/4). Möttes av en lite moloken häst med ett...
Roky
4 minuter sedan
Svar: 34
Visningar: 2 438
Vård
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Pinterest kan jag rekommendera annars.
fio
5 minuter sedan
Svar: 36
Visningar: 1 100
Grenar