Sv: Ponnyakuten 4
kl
ska bli spännande med ny säsong
kl
ska bli spännande med ny säsong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag menade den stora ljusbruna pållen, det var väl den mamman sa att det var sista chansen för?
Den lilla irländaren ser ut att kunna bli trevlig, man måste nog börja om med den en sväng bara
Den ponnyn var ju löjligt söt!
Oj sorry, hängde inte riktigt med i svängarna där Håller med om att den såg ung ut och tjejen orutinerad! Tyckte den rörde sig ovilligt och stelt i traven också! Hade vart kul att veta om de var något fel på den! För man får väll hoppas på att de faktiskt kollade upp den!
Ja, förmodligen djäkligt klipsk också. Och hygglig.
Såg tjejen som blev uppkastad i farten nu. Såg inte kul ut alls, och farligt framförallt
Alltså Monty
Haha, han gick ju bara runt och såg lite fullifan ut och hel nöjd med sig själv men tog ändå hand om sin lilla ryttare på ett snällt sätt.
K.L
Jag håller med den som skrev att första säsongen var bäst. Sen har jag för mig att andra säsongen var sämst med enbart rikemansbarn som inte verkade vara där annat än att få vara på ridläger och synas i tv.
......
.
Sen kan jag fundera på det här med att det "alltid"(?) skall vara med ett ridskoleekipage. Att visst....Det är rättvist att även de ungar utan ponny skall få vara med men borde inte ridskolor om några ha kompetens att lösa sina hästproblem själva? Eller åtminstone få vara med och redogöra noggrannare för HUR de försökt och gärna filmklipp på det så man får se vad det är för ena ridskolor som står bakom.