Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan ju säga "dumma häst" lite med glimten i ögat också, det tyckte jag Linus gjorde, inte att det var på blodigt allvar liksom och att man verkligen skyller på hästen som så.
Det är ju värre med många ungar man kan se på ponnytävlingar som ramlar av hästen och raskt är uppe igen och rycker hästen i munnen eller piskar på den, och såna exempel har vi inte sett tycker jag. Man ska inte vara för snabb att läsa in sådant pga en liten kommentar.
Håller om för mycket "mellanspel" i detta avsnitt, men det är väl ett stående klagomål i PA-trådar. Idag tror jag nästan att SVT drev lite med oss bukefalister när det högt och tydligt förkunnades "HOPPSNACK I GRÄSET" Nästan så att vi fick en känga
kl, den bruna hästens nya sadel låg mycket bättre, men tyckte att hästen såg ut att trivas mer med westernsadeln (av det lilla man såg dvs).
förstår inte varför dom bytade tillbaka till engelsk utrustning för att tjejen skulle rida, bättre då att slänga upp henne direkt efter moreno så hon kunde "tjuv rida" på det moreno byggde upp.
Vad tyckte ni om hur Moreno korrigerade Bego när h*n inte ville stå still vid uppsittning? Min gör precis samma sak men tror han skulle bli väldigt stressad utav detta, eller är det ett bra sätt att lära in stillastående på?
Vad tyckte ni om hur Moreno korrigerade Bego när h*n inte ville stå still vid uppsittning? Min gör precis samma sak men tror han skulle bli väldigt stressad utav detta, eller är det ett bra sätt att lära in stillastående på?
Jag tränar precis så med hästar som inte står stilla och det brukar gå väldigt bra, med resultatet att hästen står och väntar på en väldigt fort dessutom.