Ponny stl/tävling.

caradan

Trådstartare
Vilken är max stl på en B och C ponny??

Får man tävla A ponny om man är ex 16 år?? Eller är det bara max 18 år på alla ponnier? Får man tävla hela året ut då man fyller 19, eller bara det året då man fyller 18??

Har missat hela ponny perioden själv och har nu barn som snart vill börja tävla!

Sv: Ponny stl/tävling.

Hur i all världen ska du knöla ihop e 16 åring på en A-ponny?

Ska ni tävla så ta grönt kort. Då får ni lära er hur det går till.

Lycka till

Det var bara ett exempel:-D

Jag har grönt kort redan men har aldrig vart med om ponnytävlingar då jag var 179 cm lång som 12 åring!!! (jag har alltså bara haft stora hästar)

Numera kan du hitta hela TR på ridsportförbundets hemsida.

Ladda ner och spara. Bra att ha om man vill kolla något.;)

kat A + B får du tävla tom 13 års ålder undantag för FT och ponnygalopp då är det tom 14.
Kat C + D tom 18.

älgen: kan du inte bara svara? och sen länka. som man ska enligt forumreglerna. Istället jobbar du dig med två inlägg och passar på att vara nervärderande i det första.
"Hur i all världen ska du knöla ihop e 16 åring på en A-ponny?" Den meningen är i mina ögon ganska elak och till för att trycka ner och tala om för ts att hon minsann inte får ställa "såna dumma frågor" här.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
361
Senast: Cactus
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 940
Senast: Roheryn
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
471
Senast: Twihard
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar