Ponny SM -05

Stefffie

Trådstartare
Så, vilka ska dit upp? eller ner, om ni nu tillhör skaran som jag klassar som "norrlänningar " ;)
Har rättså nyligen kommit hem från ett fälttävlansläger där, jättekul :banana: Många skojjiga hinder, men vattnet var inte klart..:( vet dock inte om jag hade vågat hoppa det, har inte sån stor erfarenhet -ännu. Men men, till frågan, ska ni dit, och då som vad? Åskådare, funktionär eller rentav tävlande ryttare? Ska försöka ta mig dit, o då blir det antagligen som åskådare :)

Sv: Ponny SM -05

Jag ska vara funktionär. Antagligen ta tiden i terrängen. Brukar göra det på SPS fälttävlingar.

Hade du egen häst med dig eller red någon därifrån?

Jag ska dit... om jag och min häst får vara friska

Lorelie skrev:
Jag ska vara funktionär. Antagligen ta tiden i terrängen. Brukar göra det på SPS fälttävlingar.

Hade du egen häst med dig eller red någon därifrån?

Lånade pålle.. eller pållar.. red Trust me, Teaser och (!!) Jessie Boy.

Jag och ponnyn har också tänkt att vara med, om vi håller oss krya.

Det går hos ridklubben Skaraborgs Ponnysällskap.

vadå räknas ja som norrlänning nu igen? bor i svealand ju!
självklart att man ska försöka åka dit å kolla. får se om dom har fått i ordning lite bättre på banan än när vi va där steffie.
hoppas bara det går bra för alla.
lycka till ni som ska dit!

Liknande trådar

V
  • Låst
Fälttävlan Finns det några duktiga ponnyekipage i som tillhör Stockholms regionen som skulle vilja bilda allians inför LAG SM FÄLTTÄVLAN?Själv hade...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: LenaH
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 627
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka