ponny hingstar i dalarna?

guldfynd

Trådstartare
nu har jag kollat halva google, och alla mojliga hemsidor.. så nu vänder jag mig till er! :p
det verka inte finnas en enda ponny hingst i hela dalarna?! eller är det jag som letar helt fel..

aja hjälp uppskatas! tack på förhand! :d

Sv: ponny hingstar i dalarna?

beror nog på vad du söker för ras. de finns åtminstone shettishingstr i dalarna, övriga raser är jag inte insatt i.

Sv: ponny hingstar i dalarna?

Vilken ras är du ute efter? Ponny är ju liksom ett hyfsat luddigt begrepp att använda.... Speciellt om du är ute efter att avla.

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 949
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 422
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar