Polska domare???

F

Filippan83

Någon som ställt hund för polsk domare tidigare? Finns de nåt som dom är extra petiga med? Speciell typ utav hund dom gillar eller nåt annat man bör tänka på? Ska ställa för en polsk domare i helgen för första gången nämligen.

Sv: Polska domare???

Japp. Ställde en fransk bulldogtik i Danmark i höstas. Gul med ovanligt mycket pigment och vacker färg. Åkte ut direkt med en tvåa, trots bra muntlig och skriftlig kritik. Han slängde ut så gott som alla gula och skäckar. En av hanklasserna (junior? unghund?) slängde han ut med tvåor rakt av allesammans. :grin: Men en mycket trevlig och sympatisk man i alla fall, även om det kändes lite bortkastat. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 240
Senast: Lillefrun
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 274
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka