Den öppnade påsen kan du använda när dom ska börja äta köttfärs o blanda med.Tips på vart det går att sälja? Jag har ju 2 kg - 1 dl stående som kommer förfaras här. Bra om nån annan kan använda....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den öppnade påsen kan du använda när dom ska börja äta köttfärs o blanda med.Tips på vart det går att sälja? Jag har ju 2 kg - 1 dl stående som kommer förfaras här. Bra om nån annan kan använda....
Donera till något hundstall?Tips på vart det går att sälja? Jag har ju 2 kg - 1 dl stående som kommer förfaras här. Bra om nån annan kan använda....
prova i uppfödargrupper på FB. Det är nog det bästa jag kan komma på.Tips på vart det går att sälja? Jag har ju 2 kg - 1 dl stående som kommer förfaras här. Bra om nån annan kan använda....
Nä, de spottade hej vilt av den vidriga lukten. Kommer inte använda det.Den öppnade påsen kan du använda när dom ska börja äta köttfärs o blanda med.
Finns en anledning till varför en del av oss blandar egen , RC sörjan stinkerNä, de spottade hej vilt av den vidriga lukten. Kommer inte använda det.
Fi
Finns en anledning till varför en del av oss blandar egen , RC sörjan stinker
Vet många som fått hårda magar av det med - fick det på RC kitten när jag provade till kattungar.Den luktar verkligen kemikalier och pärk! Inte ens lammnäringen luktar ju så illa! Jag var tvungen att smaka lite, och det är inte det minsta likt tikens mjölk i smak heller. (ja, jag var tvungen att testa lite tikmjölk också...)
Dom andra mår bara bra, tysta, lugna och äter fint. Minsta tiken äter bra de gånger jag stödmatar henne, så hon tar sig fint och ger mig ingen oro.
Det känns jättesorgligt och ledsamt att ta bort den stormagade killen, men det kommer samtidigt bli lugnare i valplådan för Polly har varit orolig inatt när den har pipigt. En sjuk valp gör hela valplådan orolig, så även om det känns skit kommer det bli bättre för både henne och den lille som inte mår bra
Fi
Finns en anledning till varför en del av oss blandar egen , RC sörjan stinker
Om ett par dagar ska jag inte öppna tråden!Kärleks-kullen 2 veckor idag och är små tjockisar
Ögonen är på väg att öppnas, så inom några dagar kommer dom att vara väldigt söta
Idag ska klorna klippas för första gången och dom ska även avmaskas - ibland är livet hårt
Heffaklumpens To Love And Protect - 595 gram (hane)
Heffaklumpens Kisses On The Cheek - 615 gram (hane)
Heffaklumpens I Love It - 580 gram (tik)
Heffaklumpens Kiss Me Kate - 350 gram (tik)
Om ett par dagar ska jag inte öppna tråden!
PS det bra med att ruttna på Buke - man blir inte lika ofta sugen på en bukett av olika hundar.