russinbulle
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast när man umgås med dem mycket så lär man sig se massor av karaktär och uttryck även innan ögonen öppnas. Det går att förmedla mycket även som blind och döv korv!Älskar ditt kennelnamn förövrigt!
Tycker så fort de öppnar ögonen så blir det 300gånger så söta. När de är stängda tänker jag bara på brända limpor.
Som en sköldpadda på rygg som får ovälkommen snoppmassage.
Hon är inte tingad änOh hjälp vad minsta tiken nu var extra söt! 
Jagskallintehanågonnyhundjagskallintehanågonnyhundjsgskallintehanågonnyhund.....Hon är inte tingad än
Hon är inte tingad än
Japp - hon har kommit på att riktig mat är en gudagåvaAj då! Var det hon som darrade av mativer på Instagramfilm i går också?
Lilla Kiss Me Kate är ju det sötaste jag sett på länge.Mest sugen var minstingen Kiss Me Kate - gott, men kladdigt på tassen och lite läskigt underlag. Man blir ju alldeles darrig av det nya
Lilla Kiss Me Kate är ju det sötaste jag sett på länge.
//marti130 - Norrie och Tulsies mattematte
Jag henne ska jag troligtvis behålla, men bestämmer mig när dom är lite större. Eller rättare sagt så ska hon då säljas med bibehållen avelsrätt (en kull). Oavsett så är familjen valdJag håller med om minstingen men I Love It var ju knubbigt sööt! Var det hon som du hoppades på att kanske behålla?