Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte blivit mycket spelande här efter att semestern var slut. Jag försöker varje kväll ta de två gym som finns här och ta coins och snurra de stopps som finns längs vägen där jag ändå kör. Går sakta men säkert mot level 24. Har sparat ihop lite evolves varav några nya så snart blir det ändå ett lucky egg för mina gymcoins.

Men alltså huuuhh :eek: jag har kanske tre att evolva som mest samtidigt.. du måste ju fångar otroligt mycket pokemons.. Hur mycket spelar du i snitt per dag om man får fråga?
Jag spelar inte jättemycket men nu under semestern har det blivit lite mer. Är det fint väder så är det mer lockande :). Kanske någon timme om dagen om jag slår ut det. Men jag är ganska systematisk av mig så jag tar nästan allt jag ser, Sen spar jag ihop mina 65 evolvs, tålamod :p, innan jag tar ett lucky egg och kör rubbet. Är halvvägs på level 25 nu.

Jag trodde tvärtom, men läste idag att de tydligen ligger i en helt random ordning utan någon betydelse. Det vete fasen om det stämmer men det gör ju tracking bara jävligt skitsvårt? O_o
Tack! :)
Kan mycket väl tänka mig att ordningen inte säger något om vilken som är närmast. När min dotter och jag är ute och spelar tillsammans så har vi dom ofta i helt olika ordning.

Jag spelar inte jättemycket men nu under semestern har det blivit lite mer. Är det fint väder så är det mer lockande :). Kanske någon timme om dagen om jag slår ut det. Men jag är ganska systematisk av mig så jag tar nästan allt jag ser, Sen spar jag ihop mina 65 evolvs, tålamod :p, innan jag tar ett lucky egg och kör rubbet. Är halvvägs på level 25 nu.

Får nog lära mig det där med att spara på dom. Jag blir alldeles för otålig :p

Jag har fångat tre idag. Är hemma sjuk och har hittat platsen och tidpunkten i närheten av mitt hus där det dyker upp vattenpokemons. En gång i timman. Idag har det bara varit Magikarps än så länge.
Fusk!!

Fast jag jobbar heldag idag så jag ska nog ta en lunchpromenad längs ån med en incense igång ;)

Fusk!!

Fast jag jobbar heldag idag så jag ska nog ta en lunchpromenad längs ån med en incense igång ;)
På jobbet har jag aldrig tid att spela. Inte ens på lunchen, vi har för trevligt tillsammans. :D Vilket är lite synd då jag ofta ser roliga pokemon i sightings som jag skulle vilja leta efter.

Nu skryter jag igen. Men tog 8 gym i natt. Eller egentligen 9 men kom en kille när jag tog de ena så han tog över det direkt sen.

Jag har 2 gyarados :D
Går man i Sthlm får man många magikarps

Själv var jag på konferens i götet tis-ons. Kan konstatera att det inte fungerar att spela på X2000. Göteborg C gav inget särskilt men däremot Varberg (vi bodde på Varbergs kusthotell) där fick jag så sjukt mycket, för mig,ovanliga grejer så det inte var sant.
2 ponyta varav en med hög CP, säkert 15 magikarp, 1 voltorb, 3 magnemite, 1 magneton (ny för mig), säkert 7-8 poliwag (så nu har jag kunnat evolva till en poliwrath :D), 3 slowpoke (behöver en till för att evolva till slowbro), 1 graveler osv. Dessa pokemons kommer oerhört sällan hos mig - hos oss har jag mestadels drowzee, zubat och jynx.

Ska åka ner och hälsa på syster i Jönköping i helgen, vi tänkte gå på jakt. Hon skicka bilder och de har ju massa stopp ju!! Fusk! Måste samla på mig lite bollar, har just nu 4 vanliga och 2 ultra.... Yey...

Någon i Jönköping som har tips på bra jaktmarker?

Kan mycket väl tänka mig att ordningen inte säger något om vilken som är närmast. När min dotter och jag är ute och spelar tillsammans så har vi dom ofta i helt olika ordning.
Men varför byter det plats då? :arghh: Varför kan vi inte få tillbaka fotstegen? Eller en radar.
Missade en Lapras förra veckan pga inte kunna hitta den med tracking och mitt hjärta svider fortfarande :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 47 48 49
Svar
979
· Visningar
61 027
Senast: Mineur
·
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
281
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka