65 om det inte är någon ny som ska till pokedexen.
Men alltså huuuhh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
65 om det inte är någon ny som ska till pokedexen.
Jag trodde tvärtom, men läste idag att de tydligen ligger i en helt random ordning utan någon betydelse. Det vete fasen om det stämmer men det gör ju tracking bara jävligt skitsvårt?Jag som trodde att man kommer närmre när den hoppar bakåt...
Grattis på födelsedagen förresten !!!
Jag spelar inte jättemycket men nu under semestern har det blivit lite mer. Är det fint väder så är det mer lockandeMen alltså huuuhhjag har kanske tre att evolva som mest samtidigt.. du måste ju fångar otroligt mycket pokemons.. Hur mycket spelar du i snitt per dag om man får fråga?
Kan mycket väl tänka mig att ordningen inte säger något om vilken som är närmast. När min dotter och jag är ute och spelar tillsammans så har vi dom ofta i helt olika ordning.Jag trodde tvärtom, men läste idag att de tydligen ligger i en helt random ordning utan någon betydelse. Det vete fasen om det stämmer men det gör ju tracking bara jävligt skitsvårt?
Tack!![]()
Jag spelar inte jättemycket men nu under semestern har det blivit lite mer. Är det fint väder så är det mer lockande. Kanske någon timme om dagen om jag slår ut det. Men jag är ganska systematisk av mig så jag tar nästan allt jag ser, Sen spar jag ihop mina 65 evolvs, tålamod
, innan jag tar ett lucky egg och kör rubbet. Är halvvägs på level 25 nu.
Jag behöver 1(!) till!Räknade just ut att jag måste fånga 88 Magikarp till.![]()
Jag har fångat tre idag. Är hemma sjuk och har hittat platsen och tidpunkten i närheten av mitt hus där det dyker upp vattenpokemons. En gång i timman. Idag har det bara varit Magikarps än så länge.Jag behöver 1(!) till!
Fusk!!Jag har fångat tre idag. Är hemma sjuk och har hittat platsen och tidpunkten i närheten av mitt hus där det dyker upp vattenpokemons. En gång i timman. Idag har det bara varit Magikarps än så länge.
På jobbet har jag aldrig tid att spela. Inte ens på lunchen, vi har för trevligt tillsammans.Fusk!!
Fast jag jobbar heldag idag så jag ska nog ta en lunchpromenad längs ån med en incense igång![]()
Men varför byter det plats då?Kan mycket väl tänka mig att ordningen inte säger något om vilken som är närmast. När min dotter och jag är ute och spelar tillsammans så har vi dom ofta i helt olika ordning.