Pokaler.. var gör man av dom?

Ponnyryttaren_

Trådstartare
Känns lite onödigt att spara på dom om man bara ska ha dom i en låda på vinden (där dom tillbringat senaste fem åren)..

Har bara en pokal som är omärkt, så donera är inte riktigt ett alternativ.
 
Sv: Pokaler.. var gör man av dom?

Varför inte skaffa ett fint vitrinskåp att ställa dem i?

Har du eget stall - isf kan du göra något snyggt och ställa dem i där
 
Sv: Pokaler.. var gör man av dom?

Säger också vitrinskåp. Klart du ska ha kvar dom.

Tänker själv ta en vägg här hemma till min hästs rosetter. Han har bara en än så länge för vi har bara varit iväg en gång men han ska banne mig plocka hem fler :p
Så ska fixa något snyggt sätt att hänga upp dom på.
 
Sv: Pokaler.. var gör man av dom?

Håller med övriga, antingen vitrinskåp hemma eller försöka göra något fint av det i stallet, ifall du har eget stall. Jag har fortfarande en hel vägg full med priser hemma, och jag kommer ta med rosetterna och pokalerna och göra något av det när jag flyttar hemifrån också. Jag har också sett snygga anordningar i stallet, men har man inte eget stall är det så klart inte lika roligt/lätt att göra någonting av det där.
 
Sv: Pokaler.. var gör man av dom?

Kl
Om du absolut inte har plats för dem så kan du kanske fixa ihop en fin bild av dem, och bara ha den? (Gör en bit fototapet i sadelkammaren?)
 
Sv: Pokaler.. var gör man av dom?

Jag skänkte mina till ridskolan, så fick de byta plaketterna på socklarna mot nya.
Roliga priser till småryttarna på clear round:)
Jag personligen skulle aldrig ha dem i vitrinskåp, apfult tycker jag. Möjligen i stallet, men inte inne.
 
Sv: Pokaler.. var gör man av dom?

Mina rosetter och sambons pokaler pryder våran ena bokhylla :)

De syns, men är ändå rätt avskärmade så det blir inte för mkt av de. Mina rosetter ligger i en fin vas och de finaste rosetterna hänger på kanten runt om :)

 
Sv: Pokaler.. var gör man av dom?

trodde inte man kunde byta plaketterna på. men om det går så kanske ridklubben vill ha dom iaf..
 

Liknande trådar

Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 229
Senast: L(i)FE
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 086
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
841
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 745
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Hundförarjacka

Hästrelaterat

  • Träna bommar
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp