Poänghoppning/Ackumulator

toughcookie

Trådstartare
Är det samma sak? Blev lite konfunderad då det i proppen står poänghoppning och det på kvittot från equippa står ackumulator. Och får man verkligen ha det i 1m hoppning?

Sv: Poänghoppning/Ackumulator

Nej det är inte samma sak. I Ack.hoppn. rider man en bestämd bana, i poänghoppn. ska man själv välja väg och grejer.

Hade väl för mig att det var nått sånt. Då är det bäst att kontakta arrangören och fråga hur de ska ha det. Tycker det är lite skumt att lägga en poänghoppning på en klubbtävling i enmetersklass.........

Jo, det verkar lite udda.

Hittar ingenstans i TR ngt om vilka klasser som får förekomma som poänghoppning, så antagligen är det tillåtet iofs.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
806
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
  • Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
16 129
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar