Poäng mm???

G

Gikan

Ja nu e det såhär att jag inte riktigt har fattat vad det är som behövs för att kvala till Msv på ponny.. Jag vet att man ska ha 5 nollor i LA el ett visst antal poäng, men är det regionalt eller nationellt som räknas, eller hur e det?? :confused: någon där ute vet säkert hur det funkar det där:bump:

Sv: Poäng mm???

Jag antar att poäng och nollrundor räknas i både nationella och regionala sammanhang.

Jag antar att poäng och nollrundor räknas i både nationella och regionala sammanhang.

Så var det när jag red ponny för ett par (alldeles för många) år sedan iaf. Sen får man ju fler poäng om man placerar sig nat. än reg. har jag för mig.

Okej, tack för hjälpen, men måste man inte typ kvala till nationellt?

Nej, Nationell LA kan du starta utan att kvala :)

Okej, men oom man har samlat ihop poängen regionalt, får man deb. msv på nationellt då??:confused:

ja det gör ingen skillnad om det är regional eller nationell, det är klassen som räknas.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 575
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 406
Senast: Ullmerkott
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka