PNH Tjatter - Part II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: PNH Tjatter - Part II

såg jättehärligt ut det där :love:

jisses vad mycket snö ni har!

:rofl: haha neru! bomba oss med bilder du!!:bump:

pic_show_id26135848.html

Okej, då kommer en massa bilde här då, skyll dig själv *ler* *asg*

Min lilla "Quarter"
YO_090214_043_copy1024.JPG

YO_090214_168_copy1024.JPG

YO_090214_011_copy1024.JPG

I love LB:
YO_090214_058_copy1024.JPG

Min lilla snygging:
YO_090214_112_copy1024.JPG

YO_090214_146_copy1024.JPG

YO_090214_197_copy1024.JPG

YO_090214_210_copy1024.JPG

Jätte fint JessicaM!!!
Ni är verkligen påväg i rätt riktning nu, bilderna ser väldigt harmoniska ut :bump:

Jätte fint JessicaM!!!
Ni är verkligen påväg i rätt riktning nu, bilderna ser väldigt harmoniska ut :bump:

Guud så stilig han är din goding :D

När jag satt på Kyras rygg så försökte jag svänga men hon förstod inte det riktigt utan hon backa bara. Ska jag sätta linan annorlunda kanske?

Vi gjorde 7 games hahhaa ja tur att jag inte filmade för då hade ni fått er ett gott skratt :rofl:

The friendly game- är ju inga konstigheter.
Porcupine game- tog ett tag att förstå men vi jobbar vidare
Driving game- gick inte så bra
The yo-yo game- gick hon bara framåt när jag skakade på linan
Circling game- går bra men man ska ju böja huvudet och titta på hennes bakdel o då ska hästen komma. Hmm kan någon berätta det för henne :D
Sideways game- måste också jobbas på

Men alltid något att vi såg harmoniska ut ;)

Tackar!
Hon är riktigt söt din lilla tjej också!

Jag tycker personligen att det är lättare att sätta repet på ett sådant sätt att det inte blir dubbla tyglar. Svårt att förklara hur jag gör men jag kan försöka komma ihåg att fota imorgon, då är det lättare att förklara.

Nejdå, har varit ute och målat sadelkammaren! Så snart kan jag hänga in lite grejor där och även fixat ett gammal foderbord så jag kan ha det nya fodret jag testar St Hippolyt däri. Nu måste jag få fatt i några tavelramar bara..:D Någon som vill tjäna några kronor och skicka mig några???;)
Tacopaj till gamla level 2 ikväll...

Å vilken tur, jag trodde min tråkiga filmer hade nockat ut hela PNH-tråden :rofl:
Tacopaj! Å vad gott det lät!

Har blir det nu grillad kyckling och en massa grönsaker :d och en film, The Spiderwick Chronicles tror jag den heter, får väl se om den är bra.

Trevlig söndagkväll på er alla, jag tittar nog in här igen innan jag går och lägger mig.

*kl*

Wow det gick så otroligt bra idag!!:bump:
Fas 1 på allt med Leo idag, förutom backningen i yoyo game men hans knä hakar ibland vid backning (patella) så det är nåt som vi övar mer på när knäet är bättre.
Så nu kommer jag då att börja med level 1 Jippi!!

Tänkte förresten kolla om ni skulle kunna tänka er att kika lite på oss om jag filmar ( ja eller ser till att vi filmas:laugh:) tränar inte för nån och har ju precis börjat så det vore kul att få lite kommentarer och råd och se om vi är på rätt väg eller om det egentligen är åt pipsvängen och om det är nåt vi bör tänka på, Vad säger ni om det??:idea:

Lyckades filma lite här idag också i det fina vintervädret - bifogar till filmtråden ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Eup6Nimk63A

en annan äldre del för L3 - freestyle http://www.youtube.com/watch?v=iIK02uJUQP0

Åååååååå va avundsjuk jag blev!! Du rör dig knappt när ni galopperar juh!!! *avis* :D

Vart får man tag i en sådan där halsring eller vad det heter??

Hur övade du in det där med att hästen hjälper dig upp med sin hals???? Fasen ibland är man ju så stel så man knappt kommer upp i sadeln, skulle va schysst o få lite hjälp upp licksom hahaha

Senast ändrad:

Det är ju inte jag direkt ;) utan dottern! Men jag filmar iaf ... Halsringen = snörstump även kallad Savvy string:D

*kl*

Wow det gick så otroligt bra idag!!:bump:
Fas 1 på allt med Leo idag, förutom backningen i yoyo game men hans knä hakar ibland vid backning (patella) så det är nåt som vi övar mer på när knäet är bättre.
Så nu kommer jag då att börja med level 1 Jippi!!

Tänkte förresten kolla om ni skulle kunna tänka er att kika lite på oss om jag filmar ( ja eller ser till att vi filmas:laugh:) tränar inte för nån och har ju precis börjat så det vore kul att få lite kommentarer och råd och se om vi är på rätt väg eller om det egentligen är åt pipsvängen och om det är nåt vi bör tänka på, Vad säger ni om det??:idea:

Är också nybörjare så jag skulle verkligen vilja se din film :) Här ser man juh mest filmer från de som redan är proffs hehe :angel:

Kanske inte Värmland men man vet ju aldrig...

Det är typ den man har på sticken - vi gör grejorna själva men har även en del "äkta" förtjänade stringar här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu pga av vi var totalt ignorerad med vår frågan att öppna up gamla tråden, så börjar jag en ny. :smirk: ändra titeln lite så kanske...
65 66 67
Svar
1 336
· Visningar
90 440
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar