PNH Tjatter - Part II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: PNH Tjatter - Part II

Kan det nog ha varit för de e ju Frieser i miniatyr!

CarliforniaSwed: Jag bor i Tolita, Kils kommun. 3mil norr om Karlstad. Vet du någon tränare?? :idea:

Matilda !!! Jaa vicken smart ide :idea::rofl: Vad har du tittat på för filmer nu då?

QUOTE]

ja har tittat på flera. fluidity tex. ja behövde lite motivation.

och idag va jag ute o red nere i samhället för lite social träning med min pigga totto

Cool video! Det var rätt bra drag i din flock!

Jag funderar en massa på vad jag ska ta mig till med mitt "lilla" :eek: sadelproblem... Men får väl se vad tiden utvisar. JAg satt och tittade på bilderna jag fick av B och det är inte klokt som hans rygg ser ut, den är grotesk!
Bild:
y1p3uyL31P7eOojqM76rym-1c_Lbz0hVnh9Va3frK1CGBEFzTvgIK8XZccEZYs19AYNiGu9OikqRxo

Nu ska jag åka till stallet, min häst ska få påhälsning av Hovis, som han gillar jättemycket! Alltid något att vara glad för :D!

Holly smokes! Babys got back!!!!:eek: Nu förstår jag om din sadel problem. Din var verkligen en rund rygg.

Oj, här är man borta på begravning över helgen och då bär det iväg i tråden, ROLIGT!!!

Lotus: På bilderna där lilla Emma red på Nokke, är det ett schabrak du har på honom?

Ja det är ett schabrak som jag fäster med en täckesgjord. Super bra för att minska den glidande effekten som pälsen har :rofl: plus att man slipper de där fina gnidmärkerna i pälsen som så lätt blir efter att man ridit barbacka :o

jaaa så där ser ju Majsans rygg oxå ut ju.

24801296.jpg

Har ingen bra bild direkt på hennes rygg men...Det ÄR deppigt, inget sadelläge alls ju.

MM 2 km raksträcka till samhället bredvid järnvägen ...kulkul! Inga treshholds i BallaValla? Blankisen är ju hemskt. HAHA låg en bil i backen när jag åkte till jobbet kul!

Nu ska jag ut på tradera o kolla hur det går för Satters auktion....:bump:

du och Stina säger hur stora eras sto er men jag skäms om jag skulle sätta en ut på Dee Dee. Fick det normala komentar idag..."är hon hög dräktig?".:grin: Bestämt nu att hon gå ensam på dagarna och på kvällen kan hon gå med de andra. På så sätt har hon inte fri tillgång 24/7. Nåt måste göras. Hon har aldrig vara så stor som hon är nu. Fy vad det gick fort med nya hö.:cry:

Verkade 2 till idag och båda var RB för mig stog de stilla men testade HK till max. Jag märkt att de försökt det vanliga saker som de brukar gör för att bli av med gamla hovis och när det inte fungera så tog de det till extream. Men hon var tuff och gav sig inte utan att blir arg. till slut kom de på att HON inte ger upp så var det lättare att står still.:grin: För mig är de snälla men för andra är de bara silly nu...så jäkla frustrerande.

MM 2 km raksträcka till samhället bredvid järnvägen ...kulkul! Inga treshholds i BallaValla? Blankisen är ju hemskt. HAHA låg en bil i backen när jag åkte till jobbet kul!

Nu ska jag ut på tradera o kolla hur det går för Satters auktion....:bump:

nope. inga tresh holes! 2 tåg hann det komma, men som tur är så blir han inte rädd för dom.(tåget går typ 7meter från vägen) isen va ju ganska mjuk, så broddarna tog jättebra!

Jag tyckte det var riktigt bra! 2000 kr!!! Nu kan jag köpa lite hö igen...:D

här e enbild på Tuss... RUND!
TinaochTuss003.jpg
[/IMG]

Obe e lite rund han med!
obe005.jpg
[/IMG]

Va bra att du fick bra betalt för det. Var in och kollade men var försent så jag fick inte ser vad det slutade på. Ska ta en tur genom men "garderobe" och ser vad jag kan lägga ut. Men jag är som en pack-rat, jag vill spara på ALLT! Men jag aldrig titta på det längre.:grin:

**KL**

Var inne på Parellis hemsidan imorse och kollade om denna showen i Nov i år(det är dags att börjar planera), tänkte kanske bli "volunteer" i år och jobba på showen. Sen att jag kommer vara ensam i år. Är det någon som tänkte åka dit? Vill inte flygga själv(pga jag är ner knarkad:angel:). Om det är någon som har tänkt att åka ensam, kanske vi kan göra det tillsammans? Jag lova att jag kommer inte dreglar på planet...:D

Jag tror DeeDee är större just nu och hon är inte äns en kallblods ras...:o

Jag har lite planer på att åka men har inte bestämt mig än.
Risken om jag åker är att planet kommer störta på vägen hem för att jag har handlat så mycket att det blev för tungt :o :angel:

Ja, jag tror dig! :D detta har inget med Pnh att göra men jag e sååå stolt att jag bara måste berätta!!! Min lilla tjej Isabella går!!! ca 6-8 steg och skrattar hela tiden!!!:bump::banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

C
  • Låst
Hästhantering Nu pga av vi var totalt ignorerad med vår frågan att öppna up gamla tråden, så börjar jag en ny. :smirk: ändra titeln lite så kanske...
65 66 67
Svar
1 336
· Visningar
90 465
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?