PMS trots klimakteriet?

cewe

Trådstartare
Jag är i klimakteriet, har inte haft mens sen februari i år, innan dess hade jag i typ juni året innan.
MEN jag får fortfarande mina PMS symptom varje månad. Under de perioderna försvinner klimakteriesymptomen som vallningar mm. Dessa kommer sen tillbaka när jag "normalt" skulle haft min mens.
Är det någon annan som upplevt samma sak under början av klimakteriet?

Jag är i klimakteriet, har inte haft mens sen februari i år, innan dess hade jag i typ juni året innan.
MEN jag får fortfarande mina PMS symptom varje månad. Under de perioderna försvinner klimakteriesymptomen som vallningar mm. Dessa kommer sen tillbaka när jag "normalt" skulle haft min mens.
Är det någon annan som upplevt samma sak under början av klimakteriet?

Oh ja... men inte varje månad. Det blir bättre om jag kommer ihåg att jättenattljusoljan.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 734
Senast: Linn-Nora
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 863
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar