PM på Facejävlabook

mandalaki

Trådstartare
Har ni också problem med den funktionen? Alldeles för ofta försvinner PM jag skickat innan mottagaren hunnit läsa dem.

Oftast är det på FB i Safari på ipad men jag tror även att det hänt i messengerappen.

Nix, har ingen padda, men har inte märkt det på iphonen, vare sig messenger el safari.

Konstigt då att det händer en del av oss men inte alla.

Det är sjukt irriterande. Idag prövade jag att backa i webläsaren men det hjälpte inte, PM-et var borta.

Hm, har inte märk det på någon dator heller. Mannen har en platta och telefon, han har inte nämnt något liknande.

Har aldrig varit med om nått sådant, vare sig på dator eller android och har heller inte hört talas om att nån jag känner har det problemet med dator, surfplatta eller tfn.

Ipad + safari = stora problem. Gått över till whatsapp istället. Inte märkt problemen med fb någon annanstans dock.

Jag har aldrig rakat ut for det ... varken pa mina Macs, ipad, eller iphone. Fast det kanske beror pa att jag sallan, eller aldrig, anvander Safari. Jag anvander Chrome och det mesta funkar ... utom photobucket.

Nej, men jag använder inte Safari/Ipad. Kör mestadels Firefox på PC:n. På Iphonen verkar det också funka som det ska.

Ipad + safari = stora problem. Gått över till whatsapp istället. Inte märkt problemen med fb någon annanstans dock.

Menar du stora problem med facebook/messenger/generellt eller vad?

Tack alla för svar! Konstigt att det bara är pulkaskurk och jag ...

Jag har aldrig rakat ut for det ... varken pa mina Macs, ipad, eller iphone. Fast det kanske beror pa att jag sallan, eller aldrig, anvander Safari. Jag anvander Chrome och det mesta funkar ... utom photobucket.
Photobuckets app funkar för mig.

Jag hittar inget ställe att hämta gratis firefox :confused:

Prövar med chrome istället.

@mandalaki Förlåt att jag var otydlig. Jag hade stora problem med att meddelanden på FB inte kom fram när jag använde Safari på Ipaden. Har inte haft problem med det på andra ställen, men har typ övergett FB-konversationer på Ipaden, så det kan lika gärna bero på att jag inte gör det som jag inte har problem.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
IT & mobiler Jag surfar nästan uteslutande på min telefon och nu har jag stött på ett problem, tror jag. Jag öppnar och läser mycket pdf-filer (ex...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: kit
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
484
Senast: Shaggy
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 404
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar