Pm:et till vännäs

Gnist

Trådstartare
Kom igår och jag går inte förrän nummer 61 i ringen med unghanen som då startar först i rasen (som vanligt), sedan är det ju en av tikarna och en vuxen hane till som jag ställer ut där uppe, men gott om tid finns det att fördriva genom att kolla in andra ringar och raser, så vilka ska dit och ställa ut mer?
Gumman ska dit i alla fall vet jag, med både settern och puffen, men de ser jag ju med jämna mellanrum i alla fall :p

Sv: Pm:et till vännäs

Jag ska dit och jag ska sist in i ringen som vanligt. :angel: :D
Funderar förresten på att åka dit redan lördag och kika, men jag får se. Kommer att vara lite upptagen med inflyttning och års-jubilar med sambon som tyvärr jobbar hela helgen så att han inte kan hänga med och heja på lilltjejen.

Måste ju infoga en bild på stjärnan också

Pitea-Julie-liten.jpg

Senast ändrad:

Hade tänkt övertala pappa att komma upp med sin jämte så att vi kunde ställa henne där, men det är nog liite svårt att lyckas med det med tanke på att det är över 80 mil att köra :angel: Skulle va kul o åka dit som publik när jag ändå är däruppe då, men det är två dagar före mina tentor så jag borde nog sitta med näsan i böckerna då :crazy:

Varje gång jag ser Julie på bild så slås jag av hur otroligt fin hon är, ser framemot att lyckas se er "live" någongång :love:

Jag ska dit, men utan hund den här gången. Det är alltid kul att kolla :) .

Jag och vovven brukar fara dit men inte för att ställa ut, vi nöjer oss med att vara publik :p
Vilket datum är det?

Jag ska dit men jag ska vara ringsekreterare för Gunnar Norlin (tror jag) - så dåligt som det gick i Piteå är det väl lika bra :) Mer ekonomi i att jobba!

Javan

Okej då får jag hålla utkik! Vilken ras?

stromboli1,3,4,hemsida.jpg

Australiska Terriers. 3 st som ovan med tillhörande kort, normalbyggd, glasögonprydd något disträ matte med blont kort hår:o

Fasen också.. :( Som det ser ut nu kan jag nog inte åka. :(
Får invänta och se vad veterinären säger innan jag avblåser det hela helt. Men jag har svårt att tänka mig att hon ska vara bra på en vecka. :( Vill inte åka dit och sen riskera att inte få komma in.

Hon har fått stora blåsor/vårtor runt hela munnen. Ingen vet vad det är men veterinärerna forskar lite på det så jag hoppas på att få besked idag. Började med en liten för någon dag sedan som jag inte tänkte så mycket på men helt plötsligt har det blossat upp runt hela munnen på henne och dom blir bara större och större. :(
Men vi har inte sett nåt på dom andra hundarna i huset så jag hoppas att det inte är nåt smittsamt.

:( Det låter inte kul.
Hoppas att de hittar orsaken och att det går över lite snabbt.

Attans att jag missar det.. jag måste packa ihop mina tillhörigheter samt hästens och sätta honom på transport norrut den 16:e juni.

Säg till om nån behöver boende i Umeå.. :) ca 4 mil till Vännäs från mig, med perfekta möjligheter till att ha hundar (skogen bakom knuten) ;)

Tycker jag lät väldigt trevligt. ;)
Men om jag nu åker så kommer jag nog att campa i husbilen. Om du nu inte har plats för en sån på gården? :D
Annars har syrran en lägenhet i centrala umeå där jag kan bo också så jag klarar mig alltid. :D

Jag hoppas också det. Usch det är inge kul. Hon verkar inte medtagen, lika pigg och galen som vanligt. men alla blåsor gör ju att hon är svullen runt munnen.
Och även om det nu inte skulle vara nåt smittsamt så tror jag ju inte att man har någon större chans på utställning med en hund som ser ut som ett capricosa-face. :o :D

:rofl: Förhoppningsvis så hinner "pizzafacet" försvinna innan dess. Håller tummen för det i alla fall ;)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 215
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 286
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle behöva tips och råd; Jag har en tik (retriever) på 10 år. När hon var valp lekte hon med andra hundar utan problem...
Svar
12
· Visningar
1 567
Senast: Tuggben
·
Hundträning Hej, det är såå jobbigt att gå promenader med vår 14-månders retriever och har egentligen alltid vart. Mycket flat i honom. Ja vi har...
Svar
19
· Visningar
5 676
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam