Plussade idag

Oregano

Trådstartare
Efter att ha smygit runt här och på massa andra forum ett tag så var det min tur att plussa. Hade nästan gett upp hoppet. Det tog sig på 10:e försöket.

Jag väljer att skapa en ny användare, eftersom jag inte vill skriva alltför privata saker med min ordinarie.

Det går bara runt i huvudet på mig. Det är ju väldigt välplanerat, men så sent som för några år sedan sa jag att jag aldrig skulle ha några barn och jag tyckte att barn var jätteläskiga. Men så träffade jag min nuvarande sambo och jag blev lite äldre (är 32 år nu) och plötsligt började klockan ticka så smått. Eller det började bli dags liksom, vi har ett bra förhållande, bra jobb båda två och bra bostad.

När ska man förresten ringa och boka inskrivningssamtal? På en gång, eller kan man vänta nån vecka eller två?

Ville egentligen inget med detta, men jag måste ventilera lite... ;)

Sv: Plussade idag

Vad roligt, Grattis! :)

Jag skrev inte in mig förräns v.12, men man ska ju självklart göra det innan! Tror att man kan vänta ett par veckor iallafall.

Grattis!!
:laugh:

Jag skrev in mig omkring vecka 7-8 någonting. Så; visst kan du ringa direkt!

Grattis!!! Du kan ringa på en gång, MVC hittar ett datum de tycke är lämpligt, ofta runt v 10-12 (i allafall här).

Jätte GRATTIS :)

Tänk så det kan vara i livet *L*.
Jag skulle inte ha flera barn, men så träffa jag min nya man och vips så vart jag me barn :) ( Hadde 1 sen innan ) och det är helt underbart :love:
Dottern kom 4/2-02.
Sonen kom 27/2-09.

Nu till ämnet, lätt att glida iväg :angel:

Du kan ringa dit redan nu och boka en tid.

Lycka till och massa kramar.

Tack alla! :laugh: Tror ändå att jag väntar nån vecka med att ringa. Måste vänja mig lite först. ;)

En annan sak som jag undrar över... Jag tränar ganska mycket, både styrka och kondition. Är bara att fortsätta som vanligt så länge det känns bra?

Grattis! :laugh:

Jag ringde dagen efter jag plussade, för jag var väldigt osäker på hur långt gången jag var. Så vi diskuterade fram ett datum för inskrivning.

Jag har också tränat rätt länge in i graviditeten. Ang styrketräningen så gick jag ner succesivt i vikter, nu kör jag väldigt lite (är i vecka 29) men kan då och då gå på bandet, köra lite lätta lätta vikter bara för att hålla i gång.
Bara att känna efter och lyssna på kroppen.
Sen så är jag van att promenera nästan dagligen, och även det har jag fortsatt med. Nu går jag kanske 3 ggr i veckan för det börjar bli tungt, och succesivt har jag dragit ner på tempot. Man känner rätt fort hur mkt man orkar.

Lycka till :idea:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 332
Senast: lundsbo
·
Hundavel & Ras Jag har haft collie i ganska många år, och tycker att rasen är i princip den perfekta för mig. MEN. Nu när nuvarande hund är 4 år gammal...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 813
Senast: inverterad
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 317
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka